מתנות לעיצוב הבית ושולחן החג

בחנות האחים חדד תוכלו למצוא שפע כלי כסף אותם תוכלו להעניק כמתנות לעיצוב הבית ושולחן החג. ביניהן: בתי מזוזות מכסף טהור, דגמים שונים של ברכת הבית, כלי הגשה ומגשים, כשבכולם עובר הקו הנקי והייחודי האופייני לכלי הכסף של האחים חדד. מוזמנים לבחור מתנה שתכבד באמת את מקבליה, ותגרום להם לחוש את ההשקעה שלכם, בבחירת המתנה ובקנייתה.

נמצאו 5 פריטים

כלי הכסף של האחים חדד: כך צריך להיראות בית יהודי

בית יהודי ניתן לזהות ממרחק לפי המזוזה החגיגית הקבועה בפתחו. משתיכנסו הביתה תוכלו להבחין בברכת הבית ובכלי כסף נוספים שמהווים את הקישוטים בבית בו שורה השכינה. בנוסף, הידור ועיצוב מוקפד של שולחנות השבת והחג, גורמים לנו לייקר את הימים הקדושים ולהעצים את פעולת קידוש החומר אותה אנו מקיימים באכילת הסעודות החייבות.

בחנות האחים חדד תוכלו למצוא שפע כלי כסף אותם תוכלו להעניק כמתנות לעיצוב הבית ושולחן החג. ביניהן: בתי מזוזות מכסף טהור, דגמים שונים של ברכת הבית, כלי הגשה ומגשים, כשבכולם עובר הקו הנקי והייחודי האופייני לכלי הכסף של האחים חדד. מוזמנים לבחור מתנה שתכבד באמת את מקבליה, ותגרום להם לחוש את ההשקעה שלכם, בבחירת המתת ובקנייתו.

 

מתנות לעיצוב הבית ושולחן החג של האחים חדד

כאשר אתם מעוניינים להוקיר מישהו באמת, אתם מעניקים לו מתנה בעלת ערך, מתנותיהם של האחים חדד הן בעלות ערך מצד היותן עשויות מתכת יקרה ואצילית המסומנת באמצעות המספר 925, המסמל את היותה טהורה במידה של 92.5%. בנוסף המתנות שלהם הן בעלות ערך יהודי עמוק, כיוון שהן מפארות את הבית ואת שולחנות השבת והחג.

לפניכם מספר מתנות מתאימות אותן מציעים האחים חדד:

 

בתי מזוזות מכסף טהור

המזוזה היא מצווה המגנה על יושבי הבית, והינה הכרחית בכל פתחי הבית והעסק למעט חדרי שירותים ואמבטיה. בית מזוזה עשוי כסף טהור הינו נוי מצווה אמיתי, ומתנה שכזאת תשמח כל מי שלו לב חם וטהור לקיום מצוות. מזוזות הכסף של חדד כסף טהור מעוצבות על ידי טובי המעצבים בעולם, בסגנונות שונים.

חשוב להתאים את סגנון עיצוב המזוזה לטעמם של מקבלי המתנה. מחיר מתנת מזוזה לבית מתחיל מ-326 ש"ח ומגיע במשלוח חינם עד הבית.

 

ברכת הבית מכסף טהור

ברכת הבית הינה נוסח המברך את יושבי הבית בשלווה, ברכה ושלום. נהוג לתת מתנה זו במועד חגיגת חנוכת הבית. לוח ברכת הבית עשוי כסף טהור, הינו מתנה מכובדת ביותר, המיידעת את דיירי הבית במידת הערכתכם ואהבתכם אותם. מחיר ברכת הבית של חדד כסף טהור מתחיל מ-256 ש"ח בלבד. זמן ייצור ואספקה ברוב המקרים הינו עד 10 ימים.

 

כלי הגשה מכסף טהור משולב

כלי ההגשה של האחים חדד מהווה סטייל חדש בכלי הגשה, ומשלב כסף טהור בכלי מלא שיק בעל עיצוב מוקפד. ניתן להגיש בכלי זה סלטים, ממתקים או פיצוחים. אין בעלי בית שלא ישמחו בקבלת מוצר זה, לפאר את שולחנות החג והשבת שלהם. מחיר כלי ההגשה 253 ש"ח. זמן אספקת המוצר עד 60 יום.

 

מגשים מכסף טהור

תוכלו להעניק כמתנת מחותנים או כמתנת אירוח מכובדת ביותר – מגש המשלב כסף ומראה. מגשי הכסף של האחים חדד מעוצבים ברמה גבוהה ביותר, ומשדרגים את שולחנות הסעודה עשרת מונים. חלק מהמגשים חרוטים בציורים עשירים, ומשלבים דוגמאות של שחמט.

תוכלו ללכת על הסגנון הקלאסי המלבני, או לבחור ברעיון מקורי של מגש בצורה עגולה או חדשנית יותר. זמן אספקת מגשי הכסף הטהור הוא בין 7 ימים ל-10 ימים, ומחירם מתחיל ב-250 ש"ח למגש. חשוב לבצע בדיקה מוקדמת של טעם מקבלי המתנה במגשים מעין אלו, חלקם יאהבו סגנון חלק ונקי, בעוד אחרים יעדיפו מגש עטור פיתוחים וחריטות עשירות. חשבו מה בעלי הבית ישמחו לקבל ורכשו להם את המגש המתאים ביותר.

 

*המחירים יכולים להשתנות מעת לעת.