צלחות ומגשים לקידוש

צלחת קידוש תואמת מעניקה לכוס היין או הגביע נופך נוסף של פאר לצד שימושיות, כאשר היא אוספת את היין הנשפך. סט קידוש איננו שלם ללא צלחת לגביע או מגש בעיצוב תואם או משלים. צלחות ומגשים לקידוש במגוון גדלים וסגנונות ממתינים לכם כאן בקטלוג. ניתן להתרשם מהמגוון האדיר שיתאים לכל טעם וצורך, והמחירים? החל מ-245 ש"ח בלבד. עצבו את שולחן השבת שלכם מחדש עם צלחת לקידוש של חדד כסף טהור.

נמצאו 23 פריטים

צלחות ומגשים לקידוש – האם חייבים אותם?

אף אחד לא אמר שחייבים אותם, אפשר להניח את כוס הקידוש על השולחן ללא כל תחתית.

אבל אז, זה מה שיכול להתרחש:

  • הכוס פחות מודגשת, ונבלעת בין החלות ובקבוק היין
  • הכוס עלולה לעמוד באופן יציב פחות, וכך לספוג נפילות, התעקמות ושריטות
  • הכוס מנותקת ועומדת בפני עצמה ולא כחלק מהשולחן

 

ועוד משהו קטן וחשוב: שימו לב לברק הכסוף שחוזר מהצלחת ונשבר על הכוס. אי אפשר להשוות בין המראה היוקרתי והנוצץ הזה שמתקבל מכוס (או גביע) שעומדת על תחתית לכוס שעומדת בפני עצמה. ראו לדוגמא את המוצר "צלחת 30 מדלן".

 

הכי יפה שיש

חדד כסף טהור גאה במוניטין שיצאו לה, כחוד החנית של כלי כסף יהודיים, וכלי קידוש ויין. גולת הכותרת שלנו היא אמנות העיצוב.

נדיר למצוא מגוון כזה של עיצובים, שכל אחד מהם עשוי בשלמות. בדיוק מרבי, בהובלה נכונה של העין ובהרמוניה נעימה של צורות וקווים.

כל צלחת לקידוש, כל מגש, עשויים באהבה כיצירה ייחודית. המראה הייחודי נוצר מהמכלול, והוא מורכב ממספר אלמנטים.

בכל אחד מהמוצרים שלנו אנו מציעים מגוון רחב של חלופות בחירה. גם בקטגוריית הצלחות והמגשים לקידוש תוכלו למצוא מגוון עשיר, רחב וכוללני.

מהם האלמנטים העיקריים שמשפיעים על הסטייל של כל צלחת?

 

האלמנט למה ומה? דוגמא לדגמים מתאימים
צורת המגש עגול או מתומן (8 צלעות ישרות). שימו לב: החלק הפנימי שבתוך המסגרת עגול בכל המגשים כדי שיתאים לכוס צורה עגולה: צלחת 50 שערי מלך

צורה מתומנת: צלחת 50 רשת

חלוקה אם יש קווים לרוחב המסגרת, מחלקים אותה לקטעים ויוצרים סדר ואפקט מרשים. לעומת זאת, כאשר אין חלוקה של המסגרת המראה זורם, טבעי ונקי יותר. חלוקה: צלחת 50 לוגאנו

ללא חלוקה: צלחת 50 ענבים

אחידות דיגום אחיד מתקבל ובקלות ונעים בעין, דיגום לא אחיד יוצר מקוריות ועניין דיגום אחיד: צלחת 50 חושן

דיגום לא אחיד: צלחת 30 מדלן

מרקם דיגום נקי חלק ומרווח יותר לעומת דיגום עשיר, עמוס ומלא פרטים. נוצרים מרקמים שונים דיגום נקי: צלחת 90 ענבים

דיגום עשיר: צלחת 50 שערים

אופי העיטורים עיטורים מודרניים מופשטים, לעומת עיטורים קלאסיים מפורטים וטבעיים עיטורים מופשטים: צלחת 50 בועות

עיטורים מפורטים: צלחת 50 רשת

 

שימו לב: יש מגוון של דגמים שניתן לסמן כ"גם וגם" או כ"לא זה ולא זה". זה נוגע בעיקר לשאלת הדיגום: הוא עשוי להיות לא ממש נקי אך לא עשיר במיוחד, לא מופשט אך גם לא מפורט, וכו'.

 

לארוז לך למתנה?

אם אתם קונים את הצלחת כמתנה למישהו, אז קודם כל אתם עושים בחירה מצוינת. אין מי שלא ישמח לקבל צלחת כסף, אם לא לכוס אז לכוסות הליקר…

בנוסף, חשוב שתדעו מספר דברים:

 

הקדשה אישית

ניתן לחרוט על כל הצלחות הקדשה אישית. זה מתאים במיוחד לצלחת, כי כך ניתן להניח עליה את הכוס ולכסות את ההקדשה, ולחשוף אותה כשרוצים. תוספת התשלום עבור חריטה: 47 ש"ח.

 

אספקה ומשלוח

אם אתם רוצים שהמתנה תגיע לנמען במועד מסוים, חשוב במיוחד לבדוק זמן משלוח ולתאם. האחים חדד תדאג להבאת המתנה עד לנמען בתוך הזמן המוסכם, כשהמתנה ארוזה למופת.

צלחות ומגשים לקידוש מעצבים מחדש את שולחן השבת. זה לא עוד כלי. זה מגדיר את המקום המכובד של כוס הקידוש, מבליט ומייקר אותה והופך את כל כלי הקידוש לשחקן מרכזי בשולחן העמוס. שבת שלום!