גביעי אליהו

בחדד תמצאו שלל גביעים לכבודו של אליהו הנביא, סדרת גביעי אליהו שלנו כוללת את הדגמים המהודרים ביותר, כאלה הראויים להגשה עבור אליהו הנביא. את הגביע שבחרתם נספק לכם במשלוח עד הבית, תוך עשרה ימים.

נמצאו 14 פריטים

סנן לפי

  • סוג מתכת

  • קטגוריה

  • קולקציות

מודעה מופיעה כאן

כשאליהו הנביא מבקר אותנו

על פי המסורת, אנו יודעים שאליהו הנביא מופיע מדי שנה, בליל התקדש חג הפסח הוא ליל הסדר, בזמן שאנו מבקשים: שפוך חמתך אל הגויים…טרם אמירת מלים אלה, אנו פותחים לאליהו הנביא את הדלת ומזמינים אותו להיכנס לבתינו.

בליל הסדר יש מצווה לשתות ארבע כוסות יין, וכיוון שאליהו הוא אורחנו בחג, מובן שנכבד גם אותו בכוסות יין!

במרכז השולחן, בין הגדות ואגוזים, ניצב גביע אליהו המהודר, מלא שפע יין עד שפתו. מחכה ליום בו אליהו יבוא לבשר את בשורת הגאולה.

 

גביעי אליהו – מדור לדור

לגביעי אליהו חשיבות מיוחדות במסורת הדורות. גביעים רבים נשמרו והעברו מדור לדור, שרדו גטאות, בונקרים ופוגרומים. יש משפחות שבוחרות להשתמש בגביעים עתיקים עם סיפורי גבורה מרוממים בתור גביעי אליהו.

 

לכבוד אליהו הנביא, זכור לטוב

אליהו הנביא הוא אחד הנביאים הגודלים ביותר, שעלה בסערה השמימה. כמובן, גביע הראוי להיות מוגש לאורח כמוהו צריך להיות גביע מפואר ומרשים מאין כמוהו.

לגביע מהודר יש גם תפקיד של נוי מצווה. הוא מייפה ומייקר בעינינו את המצוות היקרות, את שולחן הסדר ושתיית ארבע כוסות, ואת הציפייה לגאולה.

בחדד כסף טהור מציעים לכם גביעי אליהו מרהיבים ומלכותיים. מדובר בגביעים על רגל, ולא על כוסות ליין. כל הגביעים עשויים כסף טהור, כיאה וכנאה לנביא השם. הגביעים רחבים במיוחד ומכילים כמות גבוהה של יין. חלק ניכר מהגביעים הם מקולקציית רחבעם, הכוללת, כידוע, כוסות דמויות כד. גביעים נוספים הם גביעי אקסטרה – כמו אקסטרה ענבים, אקסטרה שעירם אימפריום ואקסטרה מניפה; וגביע גמבו פנטזי רקוע.

כל הגביעים מסוגננים בפאר, מלאים עיטורים, גילופים ופיתוחים, בליטות ותחריטים. צורת הכד יוצרת תחושת ווינטג', ויחד עם העיטורים מתקבלים גביעים קלאסיים, יפהפיים, שאלמלא היו גביע יאליהו היו משמשים, מן הסתם, לחובבי אמנות.

 

אם כבר להשקיע – רק בחדד כסף טהור

המחירים של גביעי אליהו גבוהים למדי, ונעים בין ה-3,500 ש"ח ל-6000 שקלים ומעלה. זה דורש השקעה מיוחדת ורצון אמתי לכבד את אליהו הנביא. שימו לב שאתם יכולים לבחור בחלוקה למספר תשלומים.

בחרתם כבר להשקיע ולקנות גביע אליהו יקר ומפואר? טוב שאתם עושים את זה בחדד כסף טהור. מותג איכותי, אמין וותיק, של מוצרי יוקרה מעוצבים בעבודת יד, על ידי מיטב האמנים בתחום. אתם משקיעים סכום לא קטן, אל תתפשרו על פחות.

 

חברי מועדון

אם אתם חברי המועדון שלנו, מועדון 925, ייתכן ומגיעה לכם הנחה! בנוסף, לחברי מועדון המשלוח בחינם בהזמנה של למעלה מ-500$. כשמודבר בגביעי אליהו, אין ספק שתהנו מההטבה הזאת.

 

מתנות

אם אתם מעניקים גביע אליהו כמתנה למישהו, כדאי להוסיף מילות ברכה אישיות. הברכה שלכם תיכתב על כרטיס יוקרתי, ותיארז כחלק מהחבילה המהודרת.

ליל הסדר הוא לילה של רגעים מרוממים, נשגבים ומקודשים. אליהו הנביא המבקר בבתים הוא אחד משיאיו של ליל הסדר. רק פעם בשנה אליהו מבקר אותנו, בואו נארח אותו כמו שצריך! בכבוד, בהדר, בכל ההשקעה. הלוואי שבקרוב יעמוד על הר בית המקדש, ונזכה לשמוע את קולו המבשר: "הגיע זמן גאולתכם".