כלי בשמים והבדלה מכסף

כלי בשמים והבדלה מכסף טהור בעיצוב הרמוני כובש ומעודן מחכים לכם בחדד כסף טהור. את השפע והחגיגיות של כל שבת וחג, אפשר להמשיך גם לשאר ימות השבוע. עם חדד כסף טהור, זה בדיוק מה שקורה. הזמינו סט בשמים והבדלה ותקבלו אותו עד הבית, ארוז באהבה.

נמצאו 10 פריטים

כלי בשמים והבדלה מכסף

מוצאי שבת הוא זמן מיוחד. מצד אחד, זהו סוף – סופה של שבת קודש. מצד שני, זהו התחלה. שבוע חדש מתחיל, ברוך הבא.

במוצאי שבת אנו מבדילים בין שבת קודש לימות החול. מלבד ההבדלה על כוס יין, מתווספות 2 ברכות נוספות ולא שגרתיות: ברכה על האש, "בורא מאורי האש" שאותה מברכים על נר דולק; וברכה על בשמים, "בורא מיני בשמים" שמברכים על צמח המפיץ ריח משכר. חדד כסף טהור מציעה סטים ייעודיים להבדלה, הכוללים פמוט לנר וכלי לבשמים.

אם אתם מחפשים סט לקידוש – כנסו לכאן.

 

פמוט לנר ההבדלה

פמוט ייעודי, בעל שטח המותאם לנר הבדלה. נהוג להשתמש בשביל נר ההבדלה בנר קלוע, עם מספר פתילות, כדי שתיווצר אש קטנה ולא רק להבה בודדת.

הפמוט המותאם בנוי במיוחד בצורה שתאפשר זאת. בנוסף, הפמוט מגביה את הנר וכולם יכולים להנות מאורו. נמנע הצורך להחזיק את הנר ביד אנושית של אי מי מבני המשפחה.

 

כלי לבשמים

בשמים – עונג ריחני רוחני יוקרתי ומפנק. כלים שמתאימים לבשמים הם כלים שמבטאים את החוויה המיוחדת של ריח משכר.

חדד כסף טהור מציעה כלים לבשמים שצורתם כצורת מגדל העומד על גבי בסיס עגול, כעין גביע. הצורה הייחודית מלאת השראה, ממש כמו ריח הבשמים. בנוסף, הכלים נפתחים ונסגרים בקלות, ואינם פוגמים בריחם העשיר של הבשמים להבדלה.

 

הזוג המושלם

על העיצוב של הסטים להבדלה שלנו אפשר להגיד רק דבר אחד: הרמוניה כובשת. הפמוט לנר מתכתב עם הכלי לבשמים בהתאמה מושלמת, דומה אבל שונה, נפרד אבל משתלב. ככה נראים זוגות מושלמים.

אבל שלימות אף פעם לא קיימת רק בצורה אחת, ואת זה תוכלו לראות במבחר הדגמים שלנו. עיצובים של אין ושל יש, של מינימליזם אבסטרקטי ושל עושר שופע ומלא סגנון. עיצובים שונים שמכוונים לקלוע למגוון של טעמים, כך שאין מי שלא ימצא כאן את מה שעושה את זה לו.

 

כלי בשמים והבדלה מכסף של האחים חדד

  • אם אתם אוהבים אמירה צלולה של כסף טהור, סט הבדלה כדורי חלק כדורים מתאים לכם.
  • אם אתם אוהבים עושר שופע פיתוחים ועיטורים, כדאי שתציצו בסט הבדלה ענק וויטראז.
  • אם אתם אוהבים את האיזון המושלם בין שניהם, סט הבדלה כדורי דגם לונדון זה אתם.

 

בקיצור: מה שאתם אוהבים, ובשלימות שרק חדד כסף טהור יודעת להציע.

חשוב לנו שתדעו: חדד כסף טהור מקפידה על יצירת בסיסים איכותיים לכל הכלים שלנו, וגם לכלי הבשמים וההבדלה השונים. אתם יכולים להיות רגועים שהכלים יציבים ב-100%.

 

הזמנה קלה ופשוטה

איך מזמינים? לא בעיה! באתר שלנו תוכלו להתרשם מכל הדגמים, ולהזמין בקלות. זמני המשלוח מפורטים באתר, כך שתוכלו לדעת תוך כמה זמן ההזמנה תגיע אליכם הביתה.

כפי שמפורט בדף של כל מוצר באתר, זמני האספקה והמשלוח משתנים בין המוצרים בהתאם לזמינותם במלאי.

 

בכל סט באתר מופיע זמן האספקה ועלויות המשלוח. אתם מוזמנים לבחור בין הסטים להבדלה שלנו כלי בשמים והבדלה שיעשו לכם טוב כל השבוע. אם כבר כסף טהור, אז רק האחים חדד.