קערות סדר קומות

מהן קערות סדר קומות? קערות ייעודיות לליל הסדר, שמארגנות היטב הן את המצות והן את סימני הסדר. חדד כסף טהור גאה להציג את קולקציית קערות הסדר: גם מעוצבות וגם איכותיות. אתם מוזמנים להזין את עיניכם ביופי הזה! דפדפו בקטלוג שלנו ובחרו בקערה המושלמת עבורכם.

נמצאו 11 פריטים

קערות סדר קומות הן סמל של סדר

קערת הסדר מוצבת במרכז השולחן. סביבה, בחגיגיות שקטה, מתרחש ליל הסדר. סביב השולחן סועדים בני המשפחה, שהלילה הופך אותם לבני מלכים. שירה נשמעת מחלונות הבתים הסמוכים, ובקול צלול מכריז אבי המשפחה: "קדש".

הסימנים השונים מתחלפים. מנהגים שונים נקבעו לגבי קערת הסדר, והעיסוק במיקום המדויק של כל סימן וסימן ממחיש את חשיבותה. הלילה הזה כולו סדר: לכל דבר יש מקום, לכל דבר יש זמן. קערת סדר עם קומות, מייעדת חלל מותאם לכל סימן ומצה, היא הסמל המושלם לכך.

 

תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים

דפדפו בקטלוג הקערות קומות של חדד כסף טהור ולאחר מכן כבר לא יהיה צורך בלשכנע אתכם. כל קערה מוצגת בתמונה איכותית. בכל תמונה הם ניכרים: האמנות, הגאונות, הדיוק, ההרמוניה, הקומפוזיציה, הברק, העדינות, המלכותיות.

כי מה שמכוון את המעצבים של חדד כסף טהור זה הרבה יותר מסתם אופנה עיצובית מתחלפת. קערות סדר קומות הן קערות לחיים, ועיצוב על זמני הוא אלף בית בעניין הזה.

 

לא על המראה לבדו

ולא רק העיצוב! כל קערות הסדר הכוללות קומות מתהדרות באלמנטים הבאים:

  • מקסימום איכות, לעמידות מלאה בפני בלאי ושחיקה טבעית
  • יציבות מוקפדת – רגליות עבות, תחתית דחוסה. למנוע כל נפילה וכל תקלה
  • התאמה מלאה – הגודל של כל חלל מותאם במדויק למה שעתיד להתאכסן בו: מצה, מרור או כרפס
  • נוחות שימוש – פתיחה וסגירה קלים, לאחסון ושליפה נוחים של המצות

 

לכל לקוח – קערת סדר קומות שנוחה לו

מחיר צריך להיות משקף, אין ספק. אבל הוא גם צריך להיות מתאים ליכולות הכלכליות שלכם.

אנחנו בחדד כסף טהור מאמינים שלכל אחד ואחת מאתנו מגיע להתחדש עם קערת סדר קומות מרהיבה ומושקעת. יש אצלנו קערות סדר קומות העשויות מכסף טהור במשקל גבוה או אם ברצונכם לקנות קערת סדר קומות במחיר נגיש יותר, יצרנו עבורכם את סדרת מורשת.

 

מהם כלי מורשת?

הרעיון והטכנולוגיה בלעדיים לחדד כסף טהור: כלים העשויים מליבת נחושת איכותית שעוברת טבילה בתוך אמבטיית כסף. נוצר ציפוי כסף עבה ועמיד, שניתן לחרוט עליו כרגיל. את כלי מורשת אפשר גם לנקות ממש כמו כלי כסף טהור, ובכלל חווית המשתמש זהה לזו שבכלי כסף.

היופי של כלי מורשת זה שהם מוכיחים את הפתגם: לא צריך להיות יקר כדי להיות יוקרתי, ואם ננסח אותו מחדש – "לא צריך לשלם מיליון דולר בשביל להרגיש מיליון דולר". גם קערות סדר קומות העשויות ממורשת מוצעות במחירים השווים לכל נפש. פתרון חכם וחסכוני.

 

הזמינו עכשיו

חדד כסף טהור גאה להציג: קערות לליל הסדר מכסף טהור או ממורשת, במגוון רחב של סגנונות, גדלים ומחירים. כל הקערות כולן מיוצרות בעבודת יד אוהבת, בהשקעה מכל הלב, בחשיבה על כל פרט. את התוצאות תוכלו לראות במו עיניכם – ולפאר את שולחן ליל הסדר שלכם.

גללו מטה לקטלוג ובחרו את קערת סדר הקומות המתאימה לכם, בצעו הזמנה וקבלו את המוצר עד 10 ימי עסקים.