מגשים להדלקת נרות

 המגשים להדלקת נרות שלנו עשויים מחומרים איכותיים וחזקים במיוחד, ומעוצבים כמשטח ישר ויציב. כך תוכלו להיות רגועים שהפמוטים שלכם ימשיכו ללוות אתכם לאורך שנים טובות, בעזרת השם. את ההזמנה תוכלו לקבל במשלוח עד הבית ובתוך 10 ימים. המוצר מגיע ארוז באהבה.

נמצאו 3 פריטים

סנן לפי

  • סוג מתכת

  • קטגוריה

  • קולקציות

מודעה מופיעה כאן

אז יש לכם כבר פמוטים או קנדלברה – זה הזמן לדאוג למגשים

פמוטים, מטבעם, הם כלים עדינים ויקרים. הם כוללים גם בזיכים שבירים, וכמובן – נרות דולקים. כדי לשמור על יציבות מרבית ולהימנע מכל סכנה של נפילה חלילה, חשוב לדאוג להם לבסיס יציב ואיכותי.

 

מגשים להדלקת נרות – לא רק יציבות

ולא רק היציבות: מגשים להדלקת נרות מארגנים את כל כלי הדלקת הנרות: הפמוטים, קופסת הגפרורים ותפילת ההדלקה, כך שהם תורמים להדלקה מסודרת ויעילה, ויוצרים את המראה של סט מלא.

בנוסף, המגש יוצר מסגרת המבדילה את הפמוטים משאר השולחן, וכך מבליטה את המראה המפואר.  אור הנרות המשתקף במגשים המבריקים יוצר מראה מרהיב המפיץ את אור היקרות לכל עבר.

 

רק בחדד כסף טהור – מגשי מורשת

השקעתם בפמוטים, תנו לעצמכם להנות ממחירים נוחים יותר במגשים להדלקת נרות! המגשים בחדד כסף טהור שייכים לסדרת מורשת. חלקם עשויים רק ממורשת, וחלקם משלבים מורשת עם עץ.

 

מהי סדרת מורשת?

סדרת "מורשת" היא סדרה ייחודית לחברת חדד. הסדרה פותחה על ידינו כמענה לצורך לקנות כלי נוי מהודרים במחירים השווים לכל כיס. בבסיס, מוצרי מורשת עשויים נחושת. מדובר כמובן בנחושת איכותית ומובחרת. המוצרים עוברים ציפוי רב שכבתי, בטכניקה ייחודית של טבילה באמבטיית כסף. הציפוי עבה וחזק במיוחד, כך שלא תצטרכו לחשוש לעמידותו. מוצרי מורשת מיוצרים על ידי אמנים יהודים בארץ ישראל, כך שהם פטורים מטבילה. הסדרה כוללת מוצרים רבים, וביניהם גם מגשים להדלקת נרות.

כשמדובר במגשים להדלקת נרות, מומלץ במיוחד לבחור דווקא במוצרי מורשת, ולא להשקיע הון על כלי כסף טהור. מגש הוא אחרי הכול כלי שימושי, ולא כלי נוי בפני עצמו, כך שלא מוצדק לשלם עליו מחיר כה גבוה. בנוסף, מגשי מורשת הם יציבים, עבים וחזקים במיוחד, ומתאימים לשמש כמגשים.

את המגשים תוכלו לנקות בדיוק כמו את הפמוטים ושאר כלי הכסף.

 

עיצובים

מגשים להדלקת נרות הם מטבעם בסיסים, הם לא ניצבים בפרונט ומהווים בעיקר מסגרת. עם זאת, חשוב שהם יתאימו למראה המהודר והמעוצב של הפמוטים, ולא ייראו חסרי קשר! לכן, אנו בחדד מציעים עיצובים מרהיבים אך מינימליים, המתמקדים, ברובם, במסגרת של המגש. המגש עצמו הוא שטוח, שקוע מעט לעומת המסגרת, וכמובן יציב ומישורי.

יש מגשים עם מסגרת שלמה, המקיפה את כל צדדיהם. המסגרות מינימליסטיות אך אמנותיות, עדינות ויפהפיות. המסגרות בולטות מעט לעומת הפנים שנראה טיפה שקוע.

במגשים רבים המסגרת מופיעה רק בצדדים, כשלאורך המגש ניתן לראות את כל חלקי הפמוט, גם את הבסיס. ה"חצי מסגרת" מתהדרת בעיטורים וריקועים מסוגננים, ובמראה מתוחכם ומודרני. חלק ממגשים אלו משלבים כסף על עץ, מראה המשתמש בניגודים ומדגיש את האפקט המבריק של הכסף. אם אתם מחבבים את סגנון השחמט, למשל, תוכלו לבחור במגש מורשת או במגש משולב עץ. המגש המשולב מגיע גם בשני גדלים.

כדאי לבחור במגש שיהלום את הפמוטים שקניתם: אם מדובר בפמוטים בעלי בסיסים מעוטרים במיוחד, מומלץ לבחור במגש "פתוח", כזה שלא ממוסגר לאורכו, כך שניתן יהיה לראות את הבסיסים בלי הפרעה. אם מדובר במגשים בעלי בסיסים גבוהים, או חלקים יותר, אפשר כמובן לבחור במגש עם מסגרת שלמה. גם גודל המגשים צריך להתאים, וחשוב שתוודאו שהפמוטים אינם "מצטופפים" בפנים. קחו בחשבון גם את קופסת הגפרורים והברכה להדלקת נרות: גם הן צריכות להיכנס כאן ברווח. עם זאת, מגש גדול מדי ייצור תחושה של פמוטים קטנים. אז חשוב לבדוק ולשים לב שאתם בוחרים בגודל הנכון.

 

אחריות

כמו על שאר מוצריה, חדד מעניקה גם על מוצרי מורשת ובכללם המגשים להדלקת נרות אחריות לכל החיים. כמובן, בכפוף לתקנון.

מגשים להדלקת נרות משלימים את הסטים להדלקת נרות, ונותנים להם מסגרת יציבה ומתאימה. המגשים להדלקת נרות של חדד כסף טהור עונים על הצורך בכלים מהודרים ומעוצבים, בסגנון נקי ואצילי, ובמחירים שאינם דורשים השקעה מיותרת.