סטים לקידוש

סט קידוש הוא מתנה מדהימה לחתן הצעיר המקים בית יהודי אבל לא רק בעת הזו. סט הקידוש הוא מתנה מקובלת אותה מעניקים הורי הכלה לחתן. סטים לקידוש מורכבים מכוס קידוש ותחתית תואמת בעיצוב מוקפד ובעיטורים ייחודיים. בבוא החתן בברית הנישואין נהוג לציידו בתשמישי קדושה אשר ישרתו אותו ואת בני ביתו. סט קידוש מכסף טהור מבית האחים חדד מעוצב ומהודר למשעי במגוון סגנונות – מתנה יקרת ערך לנותן ולמקבל כאחד.

נמצאו 109 פריטים

סנן לפי

  • סוג מתכת

  • קטגוריה

  • קולקציות

מודעה מופיעה כאן

סטים לקידוש – למי שבוחר להשקיע

כל חתן מקבל כוס קידוש. זה חלק מהמסורת בכל בית יהודי, כבר דורות. זו אחת המתנות היקרות אך הבסיסיות, כמעט כמו טבעת לכלה. גם נערי בר מצווה רבים מקבלים כוס או גביע, בדרך כלל מהקטנים יותר. לאלה שרוצים להפתיע ולהשקיע, אין כמו סטים לקידוש.

סט לקידוש זה הרבה יותר מגביע. זו אמירה של נתינה מעבר למקובלות, של השקעה אמתית ואוהבת. סט תמיד נותן תחושה של השקעה פי כמה מכלי בודד.

התחתית הכסופה משווה לכוס הקידוש מראה מרשים פי כמה. הכול נראה גדול יותר, שלם יותר – לא רק כוס, כי אם סט מושלם, תואם וייעודי. כוס הקידוש מתבלטת משאר השולחן בזכות המסגרת שמספקת לה התחתית המקיפה אותה. בנוסף, בגלל ההתאמה המוקפדת, המסגרת כאילו ממשיכה את הגביע עוד ועוד, ובכך מגדילה את נוכחותו.

 

לא רק המראה

נוסף על כל היתרונות האסתטיים שהתחתית לכוס מספקת, יש לה גם מן הפרקטיקה והיעילות. כוס הקידוש צריכה להיות מלאה עד גדותיה ביין. בשעת הקידוש המקדש מחזיק את כוס היין בידו ועליה אומר את הברכות, כשהוא בעמידה. לכן, פעמים רבות נשפך מעט יין במהלך הקידוש או מיד אחוריו, במהלך שתיית היין. תחתית לכוס הקידוש מספקת פתרון מקסים ואסתטי לטיפות היין הסוררות המתקשות להישאר בתוך הכוס במהלך הטקס.

בנוסף, כוס הקידוש היא כלי יקר ורגיש. אין כמו תחתית שטוחה ויציבה כדי לשמור על יציבות הכוס ולמנוע נפילות, שריטות ושקיעות.

 

גם לכוס קידוש, גם לגביע

בחרתם בכוס לקידוש, או אולי בגביע בעל רגל? זה לא משנה! הסטים שלנו לקידוש כוללים גם גביעים וגם כוסות. בשתי האפשרויות, מדובר בתחתיות תואמות הממשיכות את הדיגום והעיצוב של הכלי שעליהן. התחתיות יציבות ומבטיחות את יציבותם של הגביעים, לא פחות מאת אלה של הכוסות. כדי לשמור על פרופורציות נכונות, התחתיות לגביעים מעט צרות יותר לעומת התחתיות לכוסות.

 

יש דגמים שממש דורשים תחתית תואמת, ויש כאלה שהתחתית מוסיפה להם המון אבל הם מסתדרים היטב גם בלעדיה… דוגמא לדגם שעלול להיות חסר משהו בלי תחתית, הוא גביע פיליגרין מקולקציית הכרם החדשה. דגם שיכול ללכת ללכת טוב גם לבי, אבל נראה פי אלף טוב עם, הוא כוס קידוש וויטראז מניפה.

 

אנחנו אוהבים את זה מושלם

חשוב לנו שהסט לא יהיה רק שלם כי אם גם מושלם: שכל אלמנט עיצובי ייתן את הטון המדויק של מראה תואם אבל לא מצועצע, מוסיף ומבליט אבל לא פחות נקי.

כך, תוכלו לראות כי ההתאמה כוללת לא רק דיגום תואמת אלא גם מבנה תואם, גודל מאוזן, צורה, שיפוע. בנוסף, שימו לב שחלק מהתחתיות מדוגמאות בעיטורים זהים לאלה של הכוסות, וחלקן בעיטורים תואמים אינם זהים ממש, למשל, במקרה של עיטורים גדולים יחסית בכוס עצמה, הדיגום בתחתית ישתמש בקווים דומים אך בצורת ארגון שונה מעט, המתאימה למסגרת.

 

לכל אחד יש את האחד

כדי שתמצאו את הסט הקולע לטעמכם, זה שעוצב ממש בשבילכם, דאגנו לכם בחדד כסף טהור ל-10 קולקציות שונות של סטים לקיודש! אז יש כאן הכול, בשביל כולם.

 

טיפים שלנו

מפנקים את החתן

אם אתם מפנקים את החתן שלכם עם סט לקידוש, הכי כדאי לתת לו בהתחלה רק את הכוס או הגגביע שבחר, ולאחר מכן להוסיף את התחתית כמתנה נפרדת. כך תרוויחו שתי מתנות ואלמנט הפתעה מטורף. שימו לב רק לוודא שהחתן שלכם בוחר בכוס קידוש או גביע שהם חלק מסט.

 

סט קידוש כמתנה לחתן בר מצווה

אם אתם רוצים להעניק סט קידוש כמתנה לחתן בר מצווה, כדאי לשקול לבחור בסט עשוי מורשת. סדרת מורשת היא סדרה ייחודית שפותחה על ידי חדד כסף טהור. את הסדרה פתחנו כדי לאפשר מוצרי כסף יוקרתיים במחירים נגישים. במוצרי מורשת בסיס המוצר עשוי נחושת מעולה, שעוברת טבילה באמבטיית כסף בשיטה המעניקה ציפוי כסף כפול, עבה וחזק. מוצרי מורשת מתנקים כרגיל, ואפשר גם לחרוט עליהם, ללא חשש שציפוי הכסף ייפגע. סט לקידוש עם חריטה, על הגביע או על התחתית, ישמח את נער הבר מצווה יותר מכל מתנה אחרת – וגובה הנזק עבורכם לא יהיה גדול…

 

טווח המחירים

שימו לב לטווח המחירים הגבוה. המחירים של הסטים שלנו לקידוש נעים בין מאות שקלים בודדות לבין אלפי שקלים. כדאי להחליט מראש על טווח מחירים רצוי. אם דגם יקר יותר מהמקיסמיום שלכם שבה את ליבכם, אל תיבהלו. חשבו היטב אם הוא אכן שווה את ההשקעה, שלא תצאו בתחושה שסתם נסחפתם…

 

על שולחן שבת עמוס, בין מגש החלות לבקבוק היין, סט לקידוש מבהיק וכסוף הופך את כל השולחן ליוקרתי ומפואר הרבה יותר. היין הנשפך וממלא את שולי הצלוחית מסמל שפע, עושר וחגיגיות. סטים לקידוש, לרגעים יהודיים יפים.