https://hadadbros.com/
Search 0

קטגוריות המוצרים שלנו

כסף טהור

כלי הכסף הטהור, סדרת הדגל של חברת האחים חדד, מיוצרים בעבודת יד מדויקת על ידי אמנים יהודים, ובאיכות ללא פשרות מעל ל-50 שנה. הכלים מעוצבים במנעד רחב של סגנונות וקווים, מעיצוב מסורתי המתאפיין בפיתוחים מפורטים ועד לעיצוב מודרני עכשווי בקווים נקיים. הסדרה כוללת כלי כסף יוקרתיים לשבת וחג, כגון פמוטים, קנדלברות, כוסות וגביעי קידוש, קופסאות בשמים להבדלה, חנוכיות, וצלחות פסח.

פריטים וכלי שולחן נוספים בעיצובי כסף טהור כוללים דבשיות, מלחיות, ובקבוקי יין. עיצוב כלי הכסף מחבר בין מסורת, יוקרה ומלאכת מחשבת.

בתחתית כל פריט בסדרה זו מוטבעת חותמת האיכות היוקרתית של חברת האחים חדד לצד החותמת 925 Sterling.

על כלי הכסף הטהור ניתנת אחריות לכל החיים (בכפוף לתקנון).

מוצרים מסדרת מורשת

סדרת מוצרי מורשת היא פיתוח בלעדי לחברת האחים חדד משנת 2011 אשר מציגה סדרת כלים במחיר השווה לכל נפש. הסדרה כוללת כלי יודאיקה עשויים בבסיסם נחושת מובחרת וטבולים באמבטיית כסף בטכניקה רב שכבתית, המקנה למוצר עובי, חוזק ועמידות. סדרת מוצרי מורשת מיוצרת בישראל על ידי אמנים יהודים (אין צורך בטבילת הכלים) בעבודת יד מדויקת ותהליך זהה ליצור כלי כסף טהור, תחזוקתם וניקויים זהה והם עמידים למשך דורות.

מוצרים בסדרה כוללים פמוטים וקנדלברות, כוסות וגביעים לקידוש , נטלות , מגשים, מזוזות, צלחות פסח ועוד. את סדרת מוצרי מורשת ניתן לזהות בחותמת Moreshet SD999 – Silver Dipped בתחתית כל פריט. כמו כן, ניתן לחרוט על הכלים חריטת הקדשה, בדיוק כמו על כלי כסף טהור, זאת מבלי לפגוע בשכבת הכסף העבה והאיכותית.

מוצרים משולבים

לצד כלי הכסף הטהור וסדרת מוצרי מורשת, מייצרת האחים חדד את סדרת מוצרי היודאיקה המשולבים. הפריטים בסדרה זו מתאפיינים בעיצוב אותנטי, ועשויים בשילוב כסף וחומרים כגון עץ, זכוכית, קריסטל, ועור. השילוב של חומרים אלה עם הכסף הטהור מרחיב את היריעה ונותן מקום לסגנונות עיצוביים נוספים, וליצירת כלים שהם מהודרים ושימושיים.

פריטים בסדרת זו כוללים בקבוקי יין מזכוכית מעוטרים בטס כסף ולצדם כוסיות תואמות, קברט מחולק לסלטים על בסיס עץ, מגש לחלות, קופסאות גפרורים ועוד. המוצרים המשולבים מוסיפים נופך של הידור ומסורת בכל מעמד ומוצלחים במיוחד כפריט חגיגי בסעודות שמחה, או כמזכרת מאירועים וחגים.

לבתי כנסת

המסירות המיוחדת לספרי התורה וקדושתם נשמרה בקנאות על ידי יהודים לאורך הדורות בארץ ובעולם. את התיקים לספרי התורה ואת תשמישי הקדושה במחלקה זו מייצרים בחדד ביראת קודש. חדד מציעה ייצור תיקים לספרי תורה לפי הזמנה מיוחדת, ועל התיקים ניתן לרקע בעבודת יד הקדשה לעילוי נשמת בן משפחה אהוב או הקדשה בשמו של מי שתרם את ספר התורה לבית הכנסת.

התיקים מיוצרים מכסף טהור, נחושת טבולה בכסף, פלאקים של כסף מצופים לכה ועוד. במחלקה זו מייצרת חדד מגוון פריטים משלימים לבתי כנסת כגון רימונים, כתרים לספרי תורה, מצביעים לספר תורה, וטסים לבית הכנסת.