כלי הגשה לחגי תשרי

חדד כסף טהור מגישים לכם על מגש של כסף, קולקצייה יוקרתית של כלי הגשה בנראות עשירה לחגי תשרי. כלי הגשה אלו מתאימים לפאר בנוכחותם את שולחן החג ההדור, ובנוסף לכך, הם גם פרקטיים, איכותיים וקלים לניקוי. כך הופכת לכם חדד את החג – לשמח יותר.

נמצא פריט 1

סנן לפי

  • סוג מתכת

  • קטגוריה

  • קולקציות

מודעה מופיעה כאן

שבת-חג-שבת-חג-שבת-חג

חגי תשרי מהווים לעיתים רצף ארוך של ימים טובים ושבתות. אנו מוצאים את עצמנו מאיישים את המטבח שעות ארוכות ומכינים שפע סעודות חג ושבת עשירות. בכל חג שתי סעודות, ובכל שבת – שלוש. את הסעודות אנו נוהגים לחגוג בצורה משפחתית מורחבת, איש איש לפי מנהגיו ומנהגי בית אביו. אלו ימים בהם נהוג לארח ולהתארח ולהרבות אחווה ושלום בין איש לרעהו.

שולחנות חגי תשרי הם חגיגה לעיניים. שפע המאכלים המשובחים שגודשים אותם, לצורך כבוד יום טוב, וקיום מצוות שמחת חג הנעשית בבשר ויין כפי שאמרו חז"ל. בנוסף, ראוי לערוך את השולחן בצורה נאה, שוב, כדי להעניק כבוד וייקר לימים הגדולים.

 

אוכלים ומקיימים מצווה

שתי צורות לה לאכילה: האכילה הפשוטה, אפשר לומר הבהמית – היא זו המשביעה את הנפש הנמוכה באדם ומספקת את הנאותיו הרגעיות. צורת אכילה אחרת ממנה בתכלית, הינה אכילה גבוהה – זו צורת אכילה בה נהנים מהמזון, אולם מכוונים לשם שמים. בצורה כזאת החומר מתקדש ופעולת האכילה עצמה הופכת למצווה. סעודות החג לא נועדו כדי לספק את תאוות חושינו בלבד, אלא כדי לסייע לנו לשמוח יותר במועד. אכילה כזו הינה אכילה קדושה, ובבוא העת יינתן עליה שכר גדול מאוד.

 

כיצד ניתן לכבד את סעודות חגי תשרי? כשהשולחן לובש חג

עריכה והגשה נאה הם חלק בלתי נפרד מהנאת האכילה. אותו מזון בדיוק המוגש בצורה מפוארת או דלה, יקבל טעם אחר לחלוטין. חשוב להשקיע בהגשת המזון החגיגי והמשובח, בתוך כלי הגשה מפוארים. האחים חדד מציגים כלי הגשה מרהיבים לחגי תשרי, בשילוב כסף וזכוכית המתאימים להגשה של סלטים, תוספות, פיצוחים או ממתקים.

 

כלי הגשה לחגי תשרי – לא סתם עוד כלי

יש בנו חשק לפאר את שולחנות החג יותר מבשאר ימים. ואם בימי החול או בשבתות גודשים את שולחננו כלי הגשה משלל סוגים, הרי שהימים הגדולים מעבירים בנו רטט של ציפייה ורצון להדר בהם מעל ומעבר לרגיל. כלי ההגשה מקטלוג כלי הכסף לחגי תשרי של האחים חדד, עשויים בפאר רב. שילוב המתכת האצילית החרוטה, על הלוח החלק, יוצרת כלי הגשה שהוא בפירוש חגיגי מהרגיל, ומתאים לשימוש בחגים ובמועדים. כלי הגשה אלו בעלי ערך מוסף מכל כלי הגשה אחר, ומהווים את ההדר במיטבו.

 

יש לי חג יום יום

את כלי ההגשה ההדור ניתן להציג בוויטרינה שקופה משך כל ימי השנה, הוא יפאר את הסלון בנוכחותו ויזכיר לכם את הימים הגדולים שעברו, ותכף ישובו, כיוון שמעגל השנה אף פעם לא חדל מלחוג על צירו. לעוד מגוון כלי כסף לחגי תשרי – בדקו כאן.

 

רוח, אירוח ומתנה

בימים הגדולים מלאי הרוחניות והקדושה, אנו מוצאים את עצמנו מוזמנים לסעודה או לכל ימי החג לבני משפחה, מכרים וידידים. אנו אסירי תודה על הרצון הטוב וההשקעה, ויצר הכרת הטוב מפעם בקרבינו, כך שאנו רוצים לפנק את יקירינו במתנה שתשמח אותם באמת. כלי הגשה לחגי תשרי, זו מתנה ייעודית, שימושית ומפוארת המכבדת את בעלי הבית, וגורמת להם להרגיש מוערכים. ובינינו – אירוח בחגים אינו פיקניק, והם באמת ראויים לכל הערצה.

 

כלי הגשה לחגי תשרי שהם סמל לאיכות ולפרקטיקה

כשאתם רוכשים מתנה ומשלמים עליה ממיטב כספכם, אתם מעוניינים לדעת שנתתם את הטופ. כלי ההגשה לחגי תשרי של חנות האחים חדד, עונים להגדרה זו: הם עשויים חומרי גלם איכותיים, ומיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, מה שאומר שכלי ההגשה ילוו את המארחים עוד חגים רבים. כלי ההגשה מכונה "ליידי סוזן שלישיה" וטס העץ משולב הכסף וכלי הזכוכית שעליו נוחים ביותר לניקוי.

כלי הגשה לחגי תשרי הם מה שאתם מחפשים למתנת חג ייחודית או לשימוש אישי. הזמינו עוד היום כלי מפואר בחנות האחים חדד, ודעו שהחג שלכם עומד להיות שמח באמת. חג שמח!

 

*המחירים יכולים להשתנות מעת לעת.