חנוכיות קטנות

האחיין מתברמץ? הגיסה ילדה? מזל טוב! אם חנוכה מתקרב וגם אם לא, תוכלו לרגש אותם במתנה יוקרתית ובלתי נשכחת: חנוכיות קטנות ומהודרות, עשויות כסף טהור או מורשת, של חדד כסף טהור. את המתנה הזו הם לא ישכחו, וגם לא יעבירו הלאה.

נמצאו 27 פריטים

סנן לפי

  • סוג מתכת

  • קטגוריה

  • קולקציות

מודעה מופיעה כאן

איזו מתנה אתם רוצים להעניק?

שימושית

בדרך כלל, את החנוכיה "לחיים" מקבלים עם הנישואין. החתן הצעיר בוחר לעצמו חנוכיה, והיא המשמשת אותו לכל החיים. אבל, ברוב העדות, בנים מגיל בר מצווה ומעלה מחויבים בהדלקת נרות חנוכה ואינם יוצאים בהדלקה של אבי המשפחה. גם לפני גיל מצוות, משפחות רבות נוהגות שהילדים מדליקים נרות חנוכה מגיל קטן, כחלק ממצוות חינוך.

לשנים הללו שבהם מחויבים בהדלקת נרות, אבל עוד אין את החנוכיה הקבועה – חנוכיות קטנות הן מתנה שימושית. כי אף אחד לא ממש אוהב להדליק נרות בחנוכית פלסטיק צבעונית (טוב, אולי לילדים בגן זה בסדר). חנוכיות קטנות הניתנות לבר מצווה או ללידה הן פתרון מושלם.

מפנקת

גם תינוק שנולד וגם נער בר מצווה מקבל מתנות רבות. לתינוק קטן קונים בגדים, כובעים, שמיכות, צעצועים וקשקשנים. לנער בר מצווה קונים ספרים ומתנות שונות.

אבל אם אתם רוצים באמת להפתיע, באמת לרגש, באמת לשמח – אתם פשוט רוצים לפנק. ואיזו מתנה מפנקת יותר מאשר חנוכיה קטנה?

החנוכיות הקטנות של חדד כסף טהור

חדד כסף טהור מציעה חנוכיות קטנות במגוון ענק של עיצובים ומחירים. דפדפו בגלריית החנוכיות הקטנות שבאתר, ותתרשמו מהמבחר העצום של החנוכיות הקטנות שלנו.

גם כשמדובר בחנוכיות קטנות, עדיין יש טווח של גדלים

נכון, כולן עונות להגדרה של חנוכיות קטנות. אבל בעוד אחדות מהן קומפקטיות במיוחד ונראות כמו מיני חנוכיות, חנוכיות אחרות נראות חנוכיות קלאסיות לכל דבר – כמובן, במימדים צנועים, יחסית. בדרך כלל, המחיר של החנוכיה מתכתב באופן ישיר עם גודל החנוכיה. חנוכיה קטנה יותר יכולה להתאים במיוחד למי שרוצה לנייד את החנוכיה, למשל, להעביר אותה בין הבית לישיבה.

חנוכיות קטנות בחשיבה על הפרטים הקטנים

האמנים של חדד כסף טהור מעצבים כל חנוכיה באהבה, תוך חשיבה על כל פרט ופרט. אין שום אלמנט עיצובי שמתפספס, שום עיטור מיותר. כל פרט משמעותי לעיצוב, כל נקודה קטנה משפיעה על המראה הסופי. כל חנוכיה היא יצירת אמנות מושקעת.

החנוכיות מעוצבות במגוון סגנונות ושילובים בין סגנונות שונים. המטרה שלנו: שכל אחד ימצא חנוכיה המעוצבת בדיוק לפי טעמו האישי. אם אתם קונים חנוכיה קטנה כמתנה, כדאי שתחשבו על מי שעומד לקבל אותה. נכון, לרך נולד עוד אין ממש טעם אישי. לכן עדיף לבחור במשהו קלאסי שמדבר אל כל אחד. אם אתם יודעים איך נראית החנוכיה של הוריו – תוכלו להתאים אליה את החנוכיה שתקנו.

בקניית חנוכיה קטנה לנער בר מצווה, השתדלו לקלוע לטעמו האישי המתפתח. זה ייתן לו תחושת חשיבות ויהפוך את המתנה למלהיבה ממש.

חנוכיות קטנות – בכל סוגי המחירים

גם אם אתם רוצים להשקיע בחנוכיה מפוארת, לילד או נער עם מושגים גבוהים, וגם אם אתם מחפשים חנוכיה נאה במחיר חסכוני – תמצאו כאן את מבוקשכם.

גלריית החנוכיות הקטנות של חדד כסף טהור כוללת חנוכיות עשויות מורשת: נחושת איכותית בציפוי כסף עבה וחזק. כלי מורשת שלנו עשויים בטכנולוגיה ייחודית של הטבלה באמבטיית כסף, טכנולוגיה שפותחה על ידי האחים חדד ומעניקה ציפוי עמיד במיוחד. את כלי מורשת אפשר לנקות כמו כלי כסף רגילים, ואם מדברים על מתנות – אפשר לחרוט עליהם ללא חשש.

גם המחירים של חנוכיות קטנות העשויות כסף טהור נעים על פני טווח רחב, החל מ-1700 ש"ח.

חנוכיות קטנות הם מתנה בלתי נשכחת לנער בר מצווה ולרך נולד. אז אם אתם רוצים לפנק, לשמח, לרגש ולתת מתנה לחיים – זאת המתנה שלכם. בחרו בין מגוון החנוכיות הקטנות של חדד כסף טהור את זו שמתאימה לכם, לטעם ולתקציב. שתמיד תהיו מן הנותנים!