סט קידוש לבר מצווה

מילד חף מחובות ועול, נכנס בן ה-13 לעולמם של הגדולים. משמעות הדברים היא, שהוא מחויב בקיומן של תרי"ג מצוות ללא יוצאת מן הכלל, חובה שהיא זכות אדירה. כחלק מהתבגרותו, מיום הגיעו לגיל מצוות הוא יכול לקדש על היין ואף להוציא אחרים ידי חובה . מה ראוי יותר מלהעניק לו סט קידוש לבר מצווה מכסף? אצל האחים חדד תוכלו למצוא מגוון גביעים ותחתיות בעיצובים מרהיבים ובאיכות מעולה, זה כי בחדד מאמינים כי מגיע לבחורצ'יק הצעיר לקבל מתנת בר מצווה שווה באמת, שתגרום לו לאהוב את המצווה הכל כך חשובה הזו.

נמצאו 132 פריטים

סנן לפי

  • סוג מתכת

  • קטגוריה

  • קולקציות

מודעה מופיעה כאן

סט קידוש לבר מצווה שמלווה כל השנה

בניגוד למתנות אחרות מקובלות כמו ספרים, השימוש בסט קידוש לבר מצווה, הוא שימושי ביותר. ובעוד עלול הספר להעלות אבק בארון גבוה, גביע הקידוש אינו נח. מדי שבת הוא מגיע לידי שימוש 3 פעמים: בסעודת הלילה, בסעודת היום ובהבדלה. בנוסף, סט קידוש משמש אותנו גם בחגים ובמועדים, וכן בצאתם. סט קידוש לבר מצווה מכסף, זו מתנה שתלווה את הנער סביב השנה, וכשהיא לא תהיה בשימוש, היא תוכל לעמוד לקישוט בוויטרינה, ולפאר את הבית כפריט יודאיקה רב ערך.

 

"זכור את יום השבת לקודשו"

חז"ל למדו מפסוק זה שיש לקדש את השבת בדברים ועל יין, יש לדעת שאף נשים חייבות במצוות זו.

דמיינו את הדממה המשתררת סביב לשולחן בליל שבת או בבוקרה, כשרק קולו הדק עדיין, של בן השלוש עשרה, קורא את מילות הקידוש בהטעמה. לאחר מכן ישתה הנער רביעית מהיין ויחלק לשאר המסובים. כמה מרגש שהנער הצעיר כבר יכול לקדש בעצמו ולקיים מצווה זו בהידור. סט קידוש מכסף לבר מצווה, זוהי מתנה מכבדת ביותר, שתזקוף את הגב לאיש הקטן בן המצוות, ותגרום לו להרגיש בוגר ביותר, שהרי הוא מחזיק בגביע יקר ממש כמו של אבא.

 

מצוות הקידוש – כך ניתן לקיימה בהידור

דרישות ההלכה מגביע היין הן ברורות: 

  • על סט הקידוש שלהיות רחוץ מבחוץ ומבפנים.
  • גביע שלם.
  • מכיל לפחות רביעית יין.

גביע כזה כשר לקידוש. אולם אנו רוצים לקיים מצוות קידוש בהידור, אז נכון שכמות היין בה ניתן לצאת ידי חובה הינה רביעית, אך נהוג להשתמש בגביעים גדולים יותר. גביעי הכסף של חדד מכילים 160-180 מ"ל, בנוסף, הם עשויים כסף טהור בעיצוב מפואר, מה מוסיף לנוי המצווה ולכבודה.

 

סט קידוש לבר מצווה מכסף

חדד כסף טהור זו חברה הקיימת משנת 1964. אהבת עיצוב כלי הכסף עוברת בירושה כשהשלמות בייצור רק משדרגת והולכת. האחים חדד אמונים על מקצועיות עיצובית שאין לה מתחרים, מחויבות לאיכות מוצרים מעולה ושירות מצוין, כך הם מבטיחים לכם חווית קניה טובה ומשתלמת, ושימוש מהנה ארוך טווח. 

סטים לקידוש לבר מצווה מכסף של חנות האחים חדד, מהווים שילוב של מסורת וחדשנות, ומשמשים כלי הדר לקיום המצווה, כל סט מעוצב ביד אמן ומגלם את רוחו ואת החזון שלו. בחנות האחים חדד תוכלו למצוא מגוון סגנונות של סטים לקידוש, כך שכל חתן בר מצווה יוכל למצוא גביע קידוש כאשר אהבה נפשו. תוכלו למצוא מתוך המבחר גביעים קלאסיים עשירים כמו: סט קידוש קוסטלו, או גביעים הדורים על רגל נוסח גביע דויד. תוכלו להחליט בין גביע מודרני מפואר ביותר כדוגמת: סט קידוש לחתן שערים אימפריום. או גביע מעודן בעלות נמוכה יותר כמו: כוס רביעית פיליגרין. המבחר הענק מאפשר לכם למצוא גביע שיתאים לתקציב שלכם ויהווה מתנה מרשימה ביותר לחתן בר המצווה.