פמוטים לבת מצווה

בת מצווה הוא יום המעבר, בו משילה הנערה את הילדותיות חסרת העול, ולובשת מחויבות גדולה ויקרה מאין כמוה. בקהילות שונות נפוצה ההנהגה שגם הבת מדליקה נרות שבת. בחדד כסף טהור סוברים שאין מתנה מתאימה יותר לחגיגה רבת המשמעות הזו כמו פמוטי כסף לבת מצווה מכסף טהור, כאן, במחלקת המתנות לבת המצווה, תוכלו למצוא פמוטי מיניאטורה, של עד 20 ס"מ, כמו הפמוטים הכלתיים – רק בבייבי, מה שמתאים לקומתה הנמוכה יחסית של המתבגרת, ולמעמדה. הפמוטים עשויים בקפידה ומעוצבים היטב, ואין כלת בת מצוה שעיניה לא ינצצו כמו זוג שלהבות, אל מול מתנה מכובדת כזאת.

נמצאו 40 פריטים

סנן לפי

  • סוג מתכת

  • קטגוריה

  • קולקציות

מודעה מופיעה כאן

מצוות הדלקת נרות – העת היפה ביותר בשבוע

חסידות חב"ד הצליחה להטמיע את המשפט שהפך להיות סלוגן מוכר וקליט כל כך: "כל אישה ובת מדליקה נרות שבת", לפי שיטתם, החל מגיל 3 נוהגת הילדה להדליק נר שבת בברכה. 

בהדלקת נרות שבת יש המון סגוליות. בעולם בו גובר החושך הרוחני ומאיים להטביע בתוך אפלה גדולה, שממה רוחנית וריק פנימי עמוק, נדלקות להן מדי שבת מיליוני נרות ברחבי העולם, נרות של מצווה, נרות של נשים יהודיות רוצות לעשות את רצון השם.

בכוחו של אור קטן לגרש חושך גדול, כך מניסות השלהבות הרועדות את הרוע והאין, ומציפות את העולם באור גדול, עצום ורב.

כאשר נערה בת מצוות מדליקה נרות בפמוטים מהודרים, היא שותפה פעילה למגמה הזאת של עשיית טוב, וכן היא מתקרבת לבורא, ומתקשרת אתו בעבותות של אהבה.

 

פמוטי כסף לבת מצווה מכסף טהור – מתנה בעלת ערך כפול

לנתינת פמוטי כסף לבת מצווה יש כמובן את ערך סנטימנטלי רב, כיוון שפמוטי כסף טהור הם כלי כסף יהודיים מימים ימימה, ששימשו את נשות ישראל בדורות רבים.

בנוסף, פמוטי כסף לבת מצווה מכסף טהור של האחים חדד, הם יצירת אומנות לכל דבר ועניין, פריטי יודאיקה עם ערך כספי ושווי גבוה ביותר. אלו הם כלי כסף עשירים שמהווים קישוט יוצא דופן ביופיו לבית היהודי, השוכנים להם במשך כל השבוע בוויטרינה, ומשפיעים משם יופי, חום ורוך.

 

פמוטי כסף לבת מצווה של חדד כסף טהור – מקום מפגש של יהדות ואומנות

פמוטי כסף לבת מצווה של האחים חדד מנקזים אל תוכם ערך יהודי רב-דורי רב, ומנגד מהווים יצירות יודאיקה נדירות בייחודיותן וביוקרתן. טכנולוגיות מתקדמות מלטשות את המתכת העשירה, על פי הוראות מיוחדות של אנשי מקצוע הנחשבים לאוטוריטות בתחומם. לכל זוג פמוטים אופי משלו, ו"סגנון אישיות" ייחודי. כך תוכלו למצוא פמוטי כסף לבת מצווה שיתאימו בול לטעמה של הכלה הצעירה, וילוו אותה באהבה משך כל שנות התבגרותה, עד לנישואיה, אז תקבל פמוטים גבוהים יותר, כיאה למי שבונה את ביתה.

 

טיפים שיהיו נר לרגלכם בבחירת פמוטי כסף לבת מצווה

  • נערת בת מצווה בדרך כלל לא מוצאת די זמן להשקיע בניקיון אינטנסיבי של פמוטי הכסף שלה. בחרו בפמוטים חלקים יחסית כמו זוג פמוטי גליל או זוג פמוטי טליק כדורים, שידרשו ממנה תנועה קלה של ניגוב ותו לא, כך יראו הפמוטים כחדשים כאילו לא השחירו מעולם, מבלי שתצטרך להשתעבד לניקיונם.
  • תקציב – חשוב שתגדירו לעצמכם תקציב לפני שאתם בוחרים בפמוטי כסף לבת מצווה, תקציב הגיוני יגרום לכם לרכוש מתנה מכובדת תוך הבנה ליכולותיכם.
  • סגנון – חשוב שתגששו אחר טעמה האנין של כלת בת המצווה, האם היא חובבת מוצרים קלאסיים, או שהיא חורטת מודרניזציה על דגלה. כאשר תדעו את כיוון החשיבה שלה, טבעי יותר שתצליחו לקלוע לטעמה בבחירת מתנה. לעיתים, מה שהכי נכון לעשות, זה לצרף אותה לרכישה, מה שבטוח – בטוח.

 

חדד כסף טהור מחכה לכם עם מגוון רחב ועשיר של דגמי יוקרה איכותיים. בחרו עוד היום את הפמוטים הרצויים וקבלו אותם במשלוח חינם עד הבית.